Lesson Report Primary-2 October 10th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 11, 2014. It`s sunny today.
Picture Dictionary Topic 36 Australian Outback (3)を学習しました。
This is Phonic 2 Consonant Blends P46を学習しました。
Grammar Starter 前回の問題が少し難しかったようなのでプリントで類似問題を解きました。
終わっていない生徒は完成させてください。
質問がある生徒は次回聞いてください。
大切な内容なので理解できるまで頑張ってください。
Up and Away reader 3B プリントの内容は良くできていました。
Polar bearsが見えましたね!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 36 (3) Australian Outback
Sing chant
Memorize new words and present
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P46 Read words, listen and repeat after CD.
Grammar Starter her, his , their, your … worksheet
REVIEW Up and Away Reader Book 3B(プリント)

Have a nice and safe weekkend.
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿