Lesson Report Primary-2 October 17th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 18, 2014.
It's sunny today.
Picture Dictionary Topic 37 Desert (1)に入りました。
This is Phonics 2 Consonant Blends P49, 50を学習しました。
今日はリスニングがとても良くできていました!Great work!
Grammar Starterでは前に学習した内容のthis, those 等が出てきました。
名詞が単数、複数か解ればどの単語が当てはまるかわかりましたね。Good work
Up and Away Reader Book  3B;プリントで内容を復習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 37 Desert (1)
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P49, 50 
Read words, listen and repeat after CD.
Grammar Starter Unit 10 This is my shirt Do exercise 1,2,3
Up and Away Reader 3B (プリント)


Have a good weekend! 
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿