Lesson Report Primary-2 October 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday October 25, 2014.
It's sunny today!
Picture Dictionary Topic 37 Desert (3)を学習しました。
This is Phonics 2 Consonant Blends P52を学習しました。
リスニングの問題はできましたか?次回は新しいUnitに入ります。
Grammar Starter P 46 Exercise 6, 7を完成させました。
少し難しく感じた生徒は復習しておきましょう!
Up and Away Reader Book B;プリントで内容を復習しました。
It is ten to ten. 時間の表現は色々とありますね!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 37 Desert ()
Sing chant
Say your favorite Desert word
This is Phonics 2. Consonant Blends Unit 3 P52
Grammar Starter Unit 10 This is my shirt Do exercise 6,7
Up and Away Reader 3B (プリント)

Have a good weekend. 
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿