Lesson Report Primary-2 October 28th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday October 29, 2014. It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 13 (1)を学習しました。
新しいTopic の単語を読みながらノートに写しました。
終わらなかった生徒は次回までに頑張ってください。
Up and away student book Unit 6 Whose is it? P13を学習しました。
Whose の意味を含めしっかりと理解しましょう!
This is Phonics Unit 5 Pを48を学習しました。Silent eは理解できました?
今日学習したページができなかった生徒はもう一度必ず復習をしましょう。
Up and Away student book Unit 7, Above/below P16を学習しました。
テキストに出てくる絵を指で差しながら文を理解しましょう。
WorkbookはP8を解きました。
Up and Away Reader Book 1D P8, 9, 10, 11を音読しました。

(宿題) Up and Away Reader Book 1D P8, 9, 10, 11の音読練習すること。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 13(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics  Unit 5 Silent e P48. Listen, read and repeat after CD .
Fill in the blanks
Up and away student book Unit 6 Whose is it? P13
Up and away student book Unit 17 above/ below P16
Up and away workbook P8
Up and Away Reader 1D P8, 9, 10, 11

Have a good week. See you on Halloween!
Don't forget your costumes!!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿