Lesson Report Primary-2 October 28th

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday October 29, 2014.
It's sunny today!
Picture Dictionary Topic 37 Desert (4) を学習しました。次
回はNew Topicに入ります。
This is Phonics 2 Murmuring Vowels P53を学習しました。
知っている単語はたくさんありましたか?
Grammar Starter P 46 Exercise 8, 9 を完成させました。
問題を難しく感じた生徒は必ず復習しておきましょう!
Up and Away Reader Book 3B;プリントで内容を復習しました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 37 Desert (4)
Sing chant
Say your favorite Desert word
This is Phonics 2. Murmuring Vowels Unit 4 P53
Grammar Starter Unit 10 This is my shirt Do exercise 8,9
Up and Away Reader 3B (プリント)


Have a good week. 
See you on Halloween! 
Don't forget your costumes!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿