Lesson Report Primary-1 November 14th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Saturday, November 15, 2014.  It is nice and sunny today. 
Picture Dictionary のTopic 15 を学習しました。宇宙に関する単語がいっぱ
い出てきました。馴染みのある単語は覚えましょう。
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P55,56を学習しました。
Up and Away student book  Unit 8 above/ below/in front of/ behind/ next toの内容と前回学習したat the top of/ at the bottom ofの問題を解きました。
(P21REVIEW)絵を見て穴埋めをする問題でしたが、皆できましたか?
もう一度お家で復習しておきましょう。
Up and away workbook P10のAは完成させました。
Bは宿題です。素敵な作品を楽しみにしています。
Up and away student book Unit 13  P31, 32を学習しました。
次回もまた続きを学習します。
Up and Away Reader Book 1Dを音読練習をサポートタイムでしました。
次回も練習しましょう。

<Lesson Review>  
Picture Dictionary Topic 15(1)Sing the chant
Write new words in alphabetical order
This is Phonics  Unit 6  Polite Vowels  P55 56 
Listen, read and repeat after CD. Fill in the blanks 
Up and Away student REVIEW  P21  Unit 8  above,/ below/ next to
/ in front of/ behind / at the top of/ at the bottom of /at the side of/ in the middle of 
Up and Away workbook P10  Complete A.  B is for HW
Up and Away Student book  Unit 13 have/ don’t have  P31,32  
Up and Away workbook Unit 13 P16


Have a nice weekend!  
See you next week!                

Kumiko


0 件のコメント:

コメントを投稿