Lesson Report Primary-1 November 7th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, November 8, 2014. It is cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 14 (1)に入りました。
寝室の中の単語がいっぱいでした。いくつ覚えられましたか?
Up and away student book Unit 9 Where is? Where are? を学習しました。
お家でもう一度復習しましょう!
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P53 を学習しました。
今日歌ったchant を覚えましょう。
ノートに新しい単語を書きましたが、終わらなかった生徒は次回までに完成させてください。
Up and Away student book Unit 8, above/ below/in front of/ behind/ next toの内容を指人形使って復習しました。(P16, 17を復習しました。)
新しくat the top of/ at the bottom of を学習しました。
レッスン中にように、物を使って実践してみましょう!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 14(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook.
This is Phonics  Unit 6   Polite Vowels P53 Listen, read and repeat after CD.
Fill in the blanks. Write new words in notebook.
Up and away student book Unit 9 Where is? Where are?
Read, repeat sentences. Do workbook P 11. Do 1, 2. The rest is for HW.
Up and Away student REVIEW Unit 8. Above,/ below/ next to/ in front of/behind
Do at the top of/ at the bottom of

Have a nice weekend!
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿