Lesson Report Primary-1 October 31st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, November 1, 2014.
It is raining today.
Picture Dictionary のTopic 13 (2)を学習しました。
どの製品もお家にある物です。お家の人と練習してみましょう!
Up and away student book Unit 6 Whose are they? P14を学習しました。
Whose の意味は覚えていましたか?なぜare, theyを使うか考えてながら復習しましょう!
This is Phonics Unit5 Pを49, 50 を学習しました。
P49はSilent eの穴埋めでした。じっくり聞くとわかる問題です。
Up and Away student book Unit 7  in front of/ behind/ next to P17を学習しました。
ここはしっかりと覚えてください!WorkbookはP9を解きました。
Halloweenのパズルはできましたか?
皆のユニークな仮装がとても素敵でした!楽しいHalloweenでしたね!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 13 (2)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics  Unit 5 Silent e P49,50Listen, read and repeat after CD
.Fill in the blanks
Up and away student book Unit 6 Whose are they? P14
Up and away student book Unit 17 in front of/ behind, next to P17
Up and away workbook P9
Halloween puzzle sheet

Have a good weekend.
 See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿