Lesson Report Primary-2 October 31st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, November 1, 2014.
It's raining today!
Picture Dictionary Topic 3(1)The School yardを学習しました。
学校の中で見つかるものです。たくさん覚えましょう。
This is Phonics 2 Murmuring Vowels P53の復習をしました。P54を学習しました。
絵の口を見ながら発音してみましょう。
Grammar Starter Chapter 10 の復習をしました。
Up and Away Reader Book B;プリントで内容を復習しました。
今日で3B終了です。次回は3Cに入ります。
HalloweenBingoは盛り上がりましたね!
最後はどんでん返し~!
Halloweenのユニークな仮装、とても素敵でした!
楽しいHalloweenをありがとうございました!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 38 The School Yard (1)
Sing chant
Write new words in notebook
This is Phonics 2. Murmuring Vowels Unit 4 P53 REVIEW jingle 
Do P54 Write new words in notebook(6)
Grammar Starter Unit 10 This is my shirt REVIEW Unit
Up and Away Reader 3B (プリント) LAST


Have a good weekend! 
See you on Tuesday!



Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿