Lesson Report Primary-1 December 12th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Saturday, December 13, 2014. 
It is sunny but cold today.
Picture Dictionary のTopic 17  (3)を学習しました。次回は次のTopicに入ります。お楽しみに!
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P67 を学習しました。
二つのリストでできなかった単語はもう一度お家で書いてみましょう!
次回でPhonics 1が終わります。最後は完璧に終わらせましょう!
Up and Away Unit 16 P39, 40のPresent Progressive What questions.を学習しました。
Up and away workbook P22を完成させました。  
Up and away student book Unit 30 P67 Months of the Year P68 を学習しました。
12の月の名前は全て大文字で始まります!
ノートに写すのが終わっていない生徒は完成させましょう。
Up and Away Reader Book 1D P28,29の問題を終わらせました。
次回は2Aに入ります。リーダーを忘れないで持って来てください。

<Lesson Review> 
 Picture Dictionary Topic 17(3)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics  Unit 6  Polite Vowels P67  Listen,  read and repeat after CD. Fill in the blanks
Up and Away student book P38 Unit 16 Present Progressive   What questions.
P39,40   Do P22 in workbook
Up and Away student book Unit 29  Months of the Year P68. 
Write months in notebook
Up and Away Reader Book 1D Complete P28, 29  Go over answers

Have a nice weekend 
See you!               

Kumiko


0 件のコメント:

コメントを投稿