Lesson Report Primary-1 December 23rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, December 24, 2014.  It is sunny today.
Picture Dictionary のTopic 18  (3)を学習しました。
This is Phonics 2のUnit 1 Consonant Diagraphs P6, 7 を学習しました。
P6 に出てきた単語をノートに写しました。
Up and Away student ;     Unit 28 In the Morning に続き、
P64, 65のIn the afternoon, in the evening, at night を学習しました。
Up and away workbook P40 を完成させました。
Up and Away Reader Book 2A P4,5を音読しました。

<Lesson Review> 
 Picture Dictionary Topic 18(3)
Sing the chant.
This is Phonics 2 Unit 1 P 6, 7 Consonant Diagraphs
Listen,  read and repeat after CD.
Up and Away student book  Unit 28  In the afternoon, in the evening, at night
Up and away workbook P40
Up and Away Reader book 2A   P4,5
          

HOMEWORK********  提出は January 6th

+  Up and away student book P67 Days of the Weekを暗記しましょう!
読み書きができるように。
+Up and away student book P68 Monthsを暗記しましょう!
自分の生まれた月と、くみ子先生の誕生月のJanuaryのスペルは覚えてください。
他の10か月は言えるようにしましょう!

+Phonics 2 P5のchantを覚えましょう。
単語が言えて、スペルが書けるようにしてください。
Have a nice holiday season!
See you on January 6th!    

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿