Lesson Report Primary-1 December 2nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, December 3, 2014. 
It is sunny today.
Picture Dictionary のTopic 16 The Weather (3) を学習しました。
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P64 を学習しました。
わからなかったところだけで良いのでもう一度お家で書いてみましょう!
Up and Away student book;     Unit 15 P35, 36の Present Progressive に入りました。
新しい単語がいくつか出てきました。Writing, flying, reading 等。
Up and away workbook P 19 を完成させました。  
Up and away student book Unit 27 P61, 62 Two ways of telling time を復習しました。
前回も学習した内容なので内容は理解できていると思います。
少し練習するとすらすらと言えるようになります。Good work!
今日は最初に皆とレッスンの復習の仕方についてお話をしました。
少しの時間で自分のためにレッスンの内容を見直すだけで良いのでやってみてください。
おすすめの復習の仕方があったら教えてください!
AND わからなかったところは一緒にサポートタイムでやりましょう!

<Lesson Review> 
 Picture Dictionary Topic 16 (3)
Sing the chant
Say your favorite weather word
This is Phonics  Unit 6  Polite Vowels P64.
Listen, read and repeat after CD. Fill in the blanks
Up and Away student book P35 Unit 15 Present Progressive  Do P19 in workbook
Up and Away student book REVIEW Unit 27 P 61, 62  Two ways of telling time

Have a nice week. 
See you!               

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿