Lesson Report Primary-1 December 9th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, December 10, 2014. 
It is sunny and chilly today.
Picture Dictionary のTopic 17 (2)を学習しました。
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P66 を学習しました。
ほとんどの生徒が全問正解でした!Good work!
Up and Away student book ; Unit 16 P38 の Present Progressive Yes/ no questionsを学習しました。He, sheが誰のことを指しているか皆良くわかっていましたね!Great!
Up and away workbook P21 を完成させました。  
Up and away student book Unit 29 P67 Days of the Week を学習しました。
曜日は4月からずっと練習してきたので皆言えますね。
ここでスペリングもおぼえましょう!Up and away workbook P42を完成させました。
Up and Away Reader Book 1D P27を学習しました。次回は2Aに入る予定です。
リーダーを持って来てください。

<Lesson Review> 
 Picture Dictionary Topic 17(2)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics  Unit 6  Polite Vowels P66
Listen,  read and repeat after CD. Fill in the blanks
Up and Away student book P38 Unit 16 Present Progressive   Yes/no questions.
Do P21 in workbook
Up and Away student book Unit 29  Days of the Week P 67.  Do workbook P42

Have a nice week. 
See you on Friday  !               

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿