Lesson Report Primary-2 December 16th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School. 
It's Wednesday, December 17, 2014. 
It's cold today!
Picture Dictionary Topic 41 (2)を学習しました。
This is Phonics 2 Murmuring Vowels P68 を学習しました。
このページの内容はできましたか?
カキカキゲームでは皆がこのTopicの単語をかなりたくさん覚えたことが確認できました!
Good work!
Grammar Starter  Chapter 13 に入りました。
On weekends, on weekdays を覚えましょう!
Up and Away Reader Book 3Dに入りました。
新しいキャラクターの声が宇宙人らしいですよね!
 
<Lesson Review
Picture Dictionary Topic 41(2)  
Sing chant
Say your favorite word from list
This is Phonics 2.  Murmuring Vowels  Unit 4 P68
Grammar Starter  Unit 13  I like school.  Listen to CD and repeat   Do exercise 1
Up and Away Reader Book 3D  P1,2,3
 
Have a great week! 
 See you on Friday! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿