Lesson Report Primary-1 December 5th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, December 6, 2014.  It is sunny today. 
Picture Dictionary のTopic 17  (1)に入りました。
新しい単語はノートに書きました。
This is Phonics Unit 6 Polite Vowels P65を学習しました。
リスニングの問題でしたね。
わからなかったところはもう一度お家でCDを聞いてみましょう。
Up and Away student book ; Unit 16 P37 のPresent Progressive Yes/ no questions.を学習しました。ペアワークは良くできていましたね!
Up and away workbook P20を完成させました。  
Up and away student book Unit 29  P66  Ordinal Numbers を学習しました。
良く使う単語も含まれていましたね。しっかりと覚えましょう。    
Up and away workbook P41を完成させました。
Up and Away Reader Book 1D P26を学習しました。

<Lesson Review>  
Picture Dictionary Topic 17(1)
Sing the chant.
Write new word in notebook
This is Phonics  Unit 6  Polite Vowels P65 Listen,  read and repeat after
CD .Fill in the blanks 
Up and Away student book P37 Unit 16 Present Progressive   Yes/no questions.
Do P20 in workbook 
Up and Away student book Unit 29  Ordinal Numbers P 66.  Do workbook P41

Have a nice week.  See you  !                

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿