Lesson Report Primary-1 January 6th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s Wednesday, January 7, 2015. 
It is sunny and cold today. 
Happy New Year!
Picture Dictionary のTopic 19  (1)に入りました。 
新しい単語をノートに書きました。
This is Phonics 2 のUnit 1 Consonant Diagraphs P9 を学習しました。
宿題に出ていた単語の暗記をした生徒は良くできました。Good work!
Up and away workbook P44 を完成させました。
Up and Away Reader Book 2A P6 - 10 を音読しました。
またP1からP10までの音読リレーをしました。

<Lesson Review> 
 Picture Dictionary Topic 19 (1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 2 Unit 1 P 8 Consonant Diagraphs
Listen,  read and repeat after CD.
Up and away workbook P44
Up and Away Reader book 2A   P6 - 10

Have a good week! 
See you on Friday.       

PS 宿題が完成できていない生徒は金曜日までに頑張って終わらせましょう!  

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿