Lesson Report Primary-2 January 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, January 28, 2015.
It's sunny today!
Picture Dictionary Topic 43 (3)を学習しました。
Grammar Starter  Chapter 4  Chip likes bones P66exercise 8を解きました。
このChapter の内容の復習もしましたが、全ての問題が解けましたか?
わからなかったところは質問してください。
次回は新しいChapter に入ります。
Up and Away reader book 3D P27,28,29,30 を学習しました。
次回からはまとめプリントに入ります。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 43(3) 
Sing chant
Say your favorite word from list
Grammar Starter  Unit 14  Chip likes bones.
Read skit out loud. Listen to CD and repeat.
Do exercise 8.  Review entire unit. Repeat skit.
Up and Away reader book 3D  P27,28,29  Reading Comprehension


Have a wonderful week! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿