Lesson report for February 6, 2015 Primary-1

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s February 7, 2015  Saturday.  It is sunny and nice outside. 
Picture Dictionary のTopic 22 (1) を学習しました。
今回のTopicは皆が冬休み中に暗記した内容なので得意だと思います。
かっこ良く発音をしてみましょう。
This is Phonics 2 Unit 2   Vowel DiagraphsのChant を唄いました。 
P 26 - 28 の問題をときました。                          
Up and Away Reader Book 2B P11-14を音読練習しました。
今日の音読リレーは二つのチームに分かれてやりました。
各自で練習してください。次回もチャレンジしましょう。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 22(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 2  Unit 2 P21 Listen,  read and repeat after CD .  
Vowel Diagraphs   Do P 26-28
Up and Away Reader book 2B  P 11-14 
Read out loud  Listen to CD and qrepeat.

Have a fun weekend.  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿