Lesson Report Primary-1 February 13th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It’s February 14, 2015  Saturday. 
It is sunny but very cold outside.
Picture Dictionary のTopic 22 (3) を学習しました。
次回は新しいTopicに入ります。
This is Phonics 2 Unit 2   Vowel DiagraphsのChant を唄いました。 
P 33, 34, 35 の問題をときました。
今日のPhonics の学習でできなかったところは復習しておきましょう!                          
Up and Away Reader Book 2B P18を復習しました。P19,20,21音読練習しました。
今日の音読リレーも二つのチームに分かれましたが、だいぶ慣れたようですね。
次回も期待しています。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 22(3)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 2  Unit 2 P21 Listen,  read and repeat after CD.  
Vowel Digraphs   Do P 33, 34, 35
Up and Away Reader book 2B Review 
pp. 18 - 21 Read out loud  Listen to CD and repeat.
Read from P1 in two groups

Happy Valentine`s  Day!  
See you in a few days!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿