Lesson Report Primary-2 February 24th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, February 25, 2015. It's sunny today!
Picture Dictionary Topic 45 (4)を学習しました。
次回新しいTopicに入ります。
Grammar Starter  まとめのChapter exercise 6,7を学習しました。
問 6が少し難しく、時間がかかってしまいました。
お家でもう一度復習してください。
Up and Away reader book 3D P18の復習プリントを読んで、解説をしてから問題を解きました。 
Bridge Work Starter P8BINGOゲームをしました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 45 (4) 
Sing chant
Say favorite word from list
Grammar Starter  Unit 16 (review chapter)    exercise 6, 7
Up and Away reader book 3D  REVIEW work sheet P 18
Bridge Work Starter  Write the name of classmates in textbook. Play BINGO game.


Have a great week! 
See you.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿