Lesson Report Primary-2 February 7th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, February 7, 2015. It`s sunny  today!
Picture Dictionary Topic 44 (2)を学習しました。
Grammar Starter Chapter 15 Exercise 4, 5, 6 を解きました。
Do, Does, he, she, they の文が完成しました
Good work!
Up and Away reader book 3D P6 - 9 の復習プリントを読んで、解説をしてから問題を解きました。 
答えがわかっていてもなかなか書けない問題もありましたね。次回も頑張りましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 44(2) 
Sing chant
Say your favorite word from list.  
Say the bug or small creature you hate the most from the list
Grammar Starter  Unit 15 Do exercise 4, 5, 6
Up and Away reader book 3D  REVIEW work sheet P 6, 7, 8, 9


Have a wonderful weekend! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿