Lesson Report Primary-1 March 13th

Hello class!
This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, March 14, 2015. 
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 25 (1) に入りました。
新しい単語をノートに書きました。
This is Phonics 2 Unit 3 P52 のミニテストをしました。
できなかったところは直しておきましょう。
新しいUnit に入り、P53のChantも練習しました。
新しい単語をノートに書きました。                    
Up and Away Reader Book 2C P18-23 の音読と解説をしました。
今回で本文は読み切りました。次回はReading Comprehensionに入ります。

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 25(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 2  Unit 3  P52.  Start Unit 4. Sing chant P 53
Up and Away Reader book 2C  P18-23 Read out loud  and repeat.
Talk about story

Have a great weekend! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿