Lesson Report Primary-1 March 20th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's March 21, 2015 Saturday . 
It's sunny today.
Picture Dictionary のTopic 25 (3)を学習しました。
次回は新しいTopicに入ります。お楽しみに!
This is Phonics 2 Unit 4、P58-61を学習しました。
ミニ確認テストもありましたが、できなかったところは復習しておきましょう。           
Up and Away Reader Book 2Cの音読練習はサポートタイム中に終わりました。
一緒に練習できなかった生徒はお家でCDを使って練習しておきましょう。
新しいリーダーに入りました。
少しペースが速いですが、頑張って内容を楽しみましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 25 (3)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list. 
Make your own sentence using the pictures from the Topic
This is Phonics 2  Unit 4 P58-61 
Listen to the CD and complete the exercises. 
Up and Away Reader book 2C  Read out loud  together during support time.
Start new Reader book 2D.  Read and talk about story.  P1-5



Have a great weekend! 
See you soon !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿