Lesson Report Primary-1 March 3rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's March 4, 2015, Wednesday. 
It is going to be warm today.
Picture Dictionary のTopic 24 (1) に入りました。
新しい単語をノートに書きました。終わっていない生徒は終わらせてください。
This is Phonics 2 Unit 3 P43, 44, 45を学習しました。             
        
Up and Away Reader Book 2C P1-5 新しいリーダーに入りました。
音読と解説をしました。May達の新しい冒険が始まりました!

<Lesson Review> 
Picture Dictionary Topic 24(1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 2  Unit 3  P43, 44, 45
Up and Away Reader book 2C  P1-5  Read out loud  and repeat.
Talk about story

Have a great week! 
See you on Friday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿