Lesson Report Primary-2 March 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, March 7, 2015.
It's rainy today!
Picture Dictionary Topic 47 (1)を学習しました。
具合が悪くて、病院に行った時に使える単語やフレーズを学習しました。
Stomach, knee, headacheの読み方に注意をしましょう!
Grammar Starter  まとめのChapter exercise 10を学習しました。
Bridge Work Starter では国、国籍の単語をたくさん練習しました。
ここでしっかりと覚えましょう。And自己紹介のペアワークをし、発表をしました。
自己紹介文も書いたので、まだの生徒は次回発表してください。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 47(1) 
Sing chant
Write new words from list in notebook
Bridge Work Starter  Play BINGO game. (country, nationality ) 
Write introduction sentences.
Do pair work.  Introduce yourself to pair and present


Have a great weekend! 
See you on Tuesday.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿