Lesson Report Primary-1 April 14th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's April 15, 2015 Wednesday. 
It's rainy and cold today.
Picture Dictionary のTopic 1 (4) を学習しました。
V-Zのアルファベットの練習をしました。
Picture Dictionaryの単語をノートに写しました。
今回でこのTopicは終わりです。苦手な文字は練習をしておきましょう!
This is Phonics  Unit 1, P11 を学習しました。
P8-9のChant を上手に唄えました。BINGOは楽しかったですか?
Up and Away workbook  P6 Vv-Zzの練習をしました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 1(4)
Sing the chant.
Write the alphabet V- Z and words (violin- zebra) in notebook
This is Phonics 1  Unit 1 P8,9 Sing the chant,  P11
listen to the CD and complete the exercises.  Do BINGO
Up and Away Workbook  practice V-Z  P6

Have a nice week! 
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿