Lesson Report Primary-1 April 21st

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's April 22, 2015 Wednesday.  It's a nice day!
Picture Dictionary のTopic 2 (2) を学習しました。 
ワークシートは完成できましたか?
宿題はThere are …… ……s. の文作りです。絵も描いてください!
This is Phonics  Unit  1 P12-13のN-Z を学習しました。
時間内に単語が書けなかった生徒は完成させてください。
次回はUnit 3に入ります!
Up and Away Student Book のP25 (2) を学習しました。
皆とても上手に発表できました。Good work!

<Lesson Review>
 Picture Dictionary Topic 2 (2)
Sing the chant.
Do worksheet.  Make your own sentence for HW.  There are -- --s.
This is Phonics 1  Unit 1 P12-13 Sing the chant, A-Z
 listen to the CD and write new words (N-Z) in notebook
Up and Away Student Book  Unit 11 P25 (2)  Hello. I`m -----.
Practice and
present.

Enjoy your week !  See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿