Lesson Report Primary-1 April 28th

Hello class! This is Kumiko from MEL School
It’s Wednesday, April 29, 2015. 
It`s a nice day!
How are you spending your holiday?
Picture Dictionary のTopic 2 (4) を学習しました。
今回でこのTopicは終わりですが、1-20の数字は覚えておきましょう!
日頃数を数える時は英語で数えましょう!
This is Phonics P12-13のChantを上手に唄えました!
Unit 3 Consonants子音を学習しました。(P16) Salad の発音に気を付けましょう!
Up and Away Student BookのP26 (1, 2) の復習をしました。
(3, 4) の練習をし、発表をしました。Good work!  
お家の人に英語で挨拶をしてみましょう。
Up and Away work book P 18 (B)を完成させました。

<Lesson Review>
 Picture Dictionary Topic 2(4)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 1  Unit 1 P12-13 Sing the chant
Do P 16  Practice and present
Up and Away Student Book  Unit 11 P26
Review  (1)(2)  Good morning , good afternoon.
Do (3)(4) Good evening, good night.  Practice and present.

Enjoy your holiday!  See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿