Lesson Report Primary-2 April 10th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday April 11, 2015.  
It's rainy and cold today.
Picture Dictionary Topic 27(3)を学習しました。
プリントP 29を完成させました。
Oxford Discover student book Unit 1 P10 内容を復習しました。
まだ不安が残る生徒は質問をしてください。P12 B, D, Eの問題を解きました。
文法の内容は覚えておくと役に立ちますよ!
Friends のところを写す宿題はよくできていました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 27(3
Sing chant
Do worksheet p 29
Oxford Discover student book Unit 1 P10.  Review contents  Do p 12  B, D, E
P 10, 11  Listen to audio , repeat   Practice in pairs and present in groups Talk about families and friends


Have a great week and see you soon!

Kumiko

 

 

0 件のコメント:

コメントを投稿