Lesson Report Junior-1 May 11th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, May 12. It's cloudy today.
きのうのレッスンではhis, her などの使い方をさらに練習しました。
he's と his、she's とher を上手に使い分けられるようになりましたね。
Engage では いろいろな国からきたfour teenagers を紹介する文章を作りました。
最後に発表した人はよく頑張りましたね! Good job!
みんなたくさん英語で文を書きました。
少しずつ書くのが速くなってきましたね!

<Lesson Review>
Phonics
Silent e
Key words, Jingle, writing
Engage
Unit 1  Identity 
Vocabulary  Countries and nationalities
Reading  => Writing (Worksheet)
Bridge Work  Chapter 1 Unit 2
Grammar and Communication-3  he, she, it, they の疑問文
Review => Worksheet
Grammar and Communication-4  his, her, its
Exercise-4
Grammar in Use  Danny, Catherine の紹介


Have a good week.
See you on Thursday!

Towako and Miharu

0 件のコメント:

コメントを投稿