Lesson Report Junior-1 May 12th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, May 12. It's stormy today.
今日のレッスンではhe, she, it, they の否定文、疑問文を練習しました。
テキストの音読をして、学習を振り返るととても効果的ですよ!
Engage では いろいろな国からきたfour teenagers を紹介する文章を作りました。
最後に発表した人はよく頑張りましたね! Good job!
みんなたくさん英語で文を書きました。
少しずつ書くのが速くなってきましたね!


<Lesson Review>
Phonics
Silent e
Key words, Jingle, writing
Engage
Unit 1  Identity 
Vocabulary  Countries and nationalities
Reading  => Writing (Worksheet)
Bridge Work  Chapter 1 Unit 2
Grammar and Communication-2  he, she, it, they の否定文
Exercise-2
Grammar and Communication-3  he, she, it, they の疑問文


Have a good week.
See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿