Lesson Report Junior-1 May 15th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Saturday May 16. It's cloudy today.
きのうのレッスンではUnit 2前半の復習をしました。
単語など覚えていないものはよく練習しておきましょう。
he's, his, she's, her の使い分けはわかりましたか?
意味と形をしっかり理解しましょうね!
Engage では いろいろな国の都市について学びましたね。
行ってみたいところはありますか?
そして3人のStarについても学びました。
誰が一番素敵でしたか?

<Lesson Review>
Phonics
Silent e
Key words, Jingle, writing
Engage
Unit 1  Identity 
Vocabulary  Countries and nationalities
Workbook W8
Grammar   What's your name? Where are you from? How old are you?
Bridge Work  Chapter 1 Unit 2
Grammar and Communication 1 & 2 Review  Worksheet
Grammar and Communication-3  he, she, it, they の否定文 Review
Exercise-3
Grammar and Communication-4  's, his, her, its
Exercise-4  #1

Have a wonderful weekend.
See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿