Lesson Report Primary-2 May 8th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday , May 9, 2015.  It's cloudy today.  
Picture Dictionary Topic 29(2)を学習しました。
このクラスになって初めてカキカキゲームに挑戦しました。
たくさん単語を覚えましたか?Good work everyone!
Oxford Discover student book Unit 2  P21,22,23を完成させました。
P23 Eがまだ完成できていない生徒は終わらせてください。
Oxford Discover workbook P12B, 13 B,Cを完成させました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 29 (2) 
Sing chant
Memorize words and write them on the board
Oxford Discover student book  P21,22,23 . 
Oxford Discover workbook P12B,13B,C


Have a good weekend! 
See you next week.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿