Lesson Report Junior-1 June 22nd

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Monday, June 22.
It's sunny and partly cloudy today.
きのうのレッスンではhave, don't have の使い方を練習しました。
is, are, am と使い方が違うのでしっかり覚えましょう。
Key Communicationのテストはできましたか?
Phonicsは新しいUnit に入りました。
英語特有の音はなかなか発音が難しいですが鏡を見て練習してみましょう。
Engage では昔の電化製品についての文章を読みました。
おじいさんやおばあさんにぜひ聞いてみましょう!

<Lesson Review>
Phonics
Consonant Digraphs
Key words, Jingle
Engage
Unit 2  My stuff 
Living English  Reading
Things in the past
Bridge Work 
Chapter 2 Unit 2 
Key Communication test
Chapter 3 Unit 1
Grammar and Communication-1  have, don't have
Exercise-1
Word box #10 things at school



Have a great week.
See you on Thursday!

Towako and Miharu

0 件のコメント:

コメントを投稿