Lesson Report Junior-1 June 30th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Tuesday, June 30.
It's cloudy today.
Do you have a pet dog?
Do you have new sneakers?
今日のレッスンではhave を使った質問や答え方をさらに練習しました。
クラスのみんなのカードを当てることはできましたか?
EngageではReadingの練習をしました。
情報を素早く探すことができましたか?
質問に対する答え方も確認しました。
正確に使えるようにがんばりましょう!

<Lesson Review>
Phonics
Consonant Digraphs
Key words, Jingle, Writing
Engage
Unit 2  My stuff 
Workbook  W18 Reading
Bridge Work 
Chapter 2 Unit 2
Key Communication test
Chapter 3 Unit 1
Grammar and Communication-1  have, don't have
Exercise-1
Grammar and Communication-2  Do you have ...?
Exercise-2  #1
Word Box #10 学校にあるもの Bingo

Have a great week.
See you on Friday!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿