Lesson Report Junior-2 June 1st

Hello class! This is Towako from MEL School.
How RU? RU @skl?
It's Tuesday, June 2, 2015.
It's sunny today.
きのうのレッスンではチャットで使う省略語について学びましたね。
暗号のようでしたが、みんな理解できましたね!
some, any の使い方には慣れてきましたか?
英語の単位にも慣れていきましょう。
Our speaker yesterday was Sora.
She talked about her best friend.
はっきりとよくわかるようにお友達の紹介ができましたね。
The next speaker is Shutaro. Your next topic is about your recent holiday!
Get ready for your speech!
次回は基礎英語は6月号をもってきてください。

<Lesson Review>
Bridge Work 
Chapter 16 Unit 1 
Grammar and Communication-2
Exercise-2 =>Let's check-1
Engage   Unit 1 Living English  Reading
基礎英語 Lessons 31 & 32


Have a great week.
See you on Thursday!


Miharu and Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿