Lesson Report Primary-1 June 16th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday June 17, 2015. 
It's cloudy today.
Picture Dictionary のTopic 5に入りました。
早く新しい単語を覚えましょう!
次回はTopic3,4の生き物リストの対決です! 
Good luck!
This is Phonics Silent eのChantを唄い、新しい単語を練習しました。
ルールを覚えればたくさんの単語が読めます!
Up and Away Student BookP44  What is your phone number?を復習しました。
ペアワークで練習をし、発表もしました。
最後の数字のリスニング問題はできましたか?
またやってみましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5 (1)
Sing the chant.
Write new words in notebook
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e 
Sing chant and write new words in notebook.
Review rules on board
Up and Away student book  P44  What`s your phone number?  Pair work,
present.  Do listening quiz, random numbers

Have a good week! 
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿