Lesson Report Primary-1 June 23rd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday June 24, 2015. 
It's sunny today. 
Picture Dictionary のTopic 5 (3) を学習しました。
Worksheetはできましたか?
This is Phonics Silent eのChantを唄い、カードも使ってクイズ形式で学習をしました。
Silent eが無い単語の学習をし、次にSilent eを足して単語を作りました。
次回復習します!
Up and Away Student Book P45 How old are you? をペアワークで練習しました。
HW:  今日のレッスンでペアにインタビューした内容をノートに書く事です。
時間のない生徒はサポートタイムで書きましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5(3)
Sing the chant.
Do worksheet
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P37  Sing chant. Do P40  Use cards
(words/ pictures)
Up and Away student book  P45  How old are you?  Pair work. 
Interview your partner.  Write results in notebook for HW

Have a good week! 
See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿