Lesson Report Primary-1 June 2nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday June 3, 2015. 
It's rainy today.
Picture Dictionary のTopic 4 (2) にを学習しました。
Colorsはたくさん覚えましたか?
This is Phonics P21のChantでウォーミングアップをしP27を復習し、
P28, 29, 30を完成させました。
皆リスニングにまだ慣れていないようですが心配しないでください。
何回か聞いているうちにわかるようになります!例えば Pup-Pop
Up and Away workbook P25Bを復習しました。P26の問題を解きました。
One boyをBoysと書いてしまい、悔しい想いをした生徒がほとんどでした!
次回期待しています。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 4(2)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 1  Sing the chant P21. 
Use cards to practice words from list. 
Review P 27,  Do 28, 29, 30. 
Practice saying the words. Fill in the blanks.

Have a good week! 
See you next time!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿