Lesson Report Primary-1 June 9th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, June 10, 2015.  It's sunny today. 
Picture Dictionary のTopic 4 (4) にを学習しました。
今回でこのTopicは終わりです。
Colors を2チームに分かれてボードに書いてみましたが全員が貢献できました。
Good work everyone!
This is Phonics P21のChantでウォーミングアップをしP34, 35, 36を学習しました。 
リスニング問題できましたか?次回もう一度確認しましょう。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 4(4)
Sing the chant.
Say your favorite word from list
This is Phonics 1  Sing the chant P21. 
Use cards to practice words from list. 
Do P34, 35, 36. Listen to the words. Fill in the blanks.

Have a good week. 
See you in a few days!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿