Lesson Report Junior-1 July 17th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Friday, July 17. 
It's stormy today.
How many brothers or sisters does your mom have?
How many cousins do you have?
きのうのレッスンでは、haveとhow many を使って家族についてお話する練習をしました。
少しずつ英語で聞けることが増えてきましたね!
Phonics は Vowel Digraphs の学習が始まりました。
色々なルールをこれまでに学習したので不安な人は復習をしておきましょう。
EngageではUnit 3に入りました。
いろいろなfamous people について学びましたね!
*次回からタブレットを使います。お話したように各自自分のGmailアドレスを取得してきてください。

<Lesson Review>
Phonics
Vowel Digraphs
Key words, Jingle
Engage
Units 3  My favorite person
Vocabulary Jobs  page 29
Workbook 20  #3
Chapter 3 Unit 2
Grammar and Communication-2  How many ...?
Exercise-2 
Grammar in Use  #1, 2
Word Box #11  Bingo



Have an awesome weekend!
See you on Tuesday.

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿