Lesson Report Primary-1 June 30th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday July 1, 2015. 
It's rainy today. 
Picture Dictionary のTopic 5 (5) を学習しました。 
初めてBONGO And BINGOをしました。楽しかったですね。
This is Phonics ではSilent eの単語が増えました。 
Skate, mole, slide といった新しい単語も出てきました!覚えましょう!
Up and Away Student BookP45 What's your phone number? 
を復習し(ペアワークで)新しく What's your address?ペアワークで練習しました。
Good work everyone!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 5(5)
Sing the chant.
Play BONGO and BINGO
This is Phonics 1  Unit 5  Silent e  P45
Up and Away student book 
P45 Review What’s your phone number?
Do What's you address?(Pair work)  Present to class.

Have a good week! 
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿