Lesson Report Primary-2 July 17th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, July 18, 2015.  
It's sunny and very hot today.  
Picture Dictionary Topic 34 (2)を学習しました。
ワークシートは完成できましたか?
Oxford Discover student book Unit 6 P62, 63の問題を解きました。
ペアワークで問題を作りました。
Honeybeeが最も人気がありました!
Oxford Discover workbook P50の問題を解きました。
Who's, What'sの疑問文がとても上手になりました!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 34 (2)
Sing chant
Do worksheet
Oxford Discover  Student book  Do P 62, 63
Oxford Discover Workbook  P50


Have a great weekend.
See you on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿