Lesson Report Primary-1 August 28th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, August 29, 2015. 
It's rainy today。
Picture Dictionary のTopic 8 (4) を学習しました。
This is Phonics 2に入りました!Unit 1の新しい単元を学習しました。
今まで習った内容を頭に入れてこれからのフォニックスに取り組みましょう!
先ずはCDを聞いてP5を覚えましょう!
Up and Away Student Book Unit 1, a,an P1-6を学習しました。
Up and Away workbook P7, 8を完成させました。
Up and Away reader book 1A、P1, 2, 3 を復習し、P4-9 を音読しました。
夏休みの宿題に出ていた単語P2のBINGOゲームをしました。
皆頑張りました!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 8 (4)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
Do BINGO game using phonics 25 words from spelling list P2 (summer HW)
This is Phonics 2, Unit 1  Sing P 5
Up and Away student book  Unit 1 a,an  P1-6
Up and Away workbook P7, 8
Up and Away reader book 1A Review P1,2,3  Read 4-9

Have a good week and see you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿