Lesson Report Primary-2 August 25th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It`s Wednesday, August 26, 2015.  
It's rainy and cool today!  
Picture Dictionary Topic 36(2)を学習しました。
Chantを唄いましたが、リズムが難しかったですね!
次回頑張りましょう。 
ここで出てきた単語+月の名前、曜日でBINGOゲームをしました。
皆たくさんのスペリングを覚えましたね!
Oxford Discover student book Unit 8 P80, 81を学習しました。
前回も学習したMake a, Build aのフレーズ等の問題を解きました。
Do you..?の疑問文も出てきました。次回また練習しましょう!
Oxford Discover workbook P68,69を完成させました。

<Lesson Review
Picture Dictionary Topic 36(2)
Sing chant
Do BINGO using words from list (+Days of the week and Months)
Oxford Discover  Student book  Do P 80,81  Read story and review P79.  Do other exercises P80,81
Oxford Discover Workbook  P68,69

Have a great week and see you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿