Lesson Report Junior-1 September 24th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you?
It's Thursday, September 24, 2015.
It's rainy today.
How often do you go to Kichijoji??
Do you sometimes wash the dishes after dinner?
When do you usually do your homework?
今日のレッスンでは、when, how often, what time それぞれの使い方とこれまで学習してきた動詞の使い方をいろいろな文で練習しましたね。
上手に使えるようになってきましたか?
Engageでは3組の有名人の家族についての文章を読みました。
色々な人の名前や関係が英語で書かれると理解するのがなかなか大変でしたね。
もう一度読み返してみると理解が深まるので、ぜひ復習をしてみてください!

<Lesson Review>
Chapter 6 Unit 1
Grammar and Communication-2  How often ...?
Exercise-2 #2-a., 2-b., and 3
This is Phonics Murmuring Vowels
Key Words => Jingle => Reading
Engage Unit 3
Reading  W24 #1, 2, 3, and 4


Have a good weekend!
See you on Monday!

Towako and Miharu

0 件のコメント:

コメントを投稿