Lesson Report Primary-1 September 11th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, September 12, 2015. 
It's sunny! It is a very nice day!
Picture Dictionary のTopic 9 (3) を学習しました.
This is Phonics 2のP8,10,11を完成させました。
Up and Away Student Book Unit 5 What is it?を学習しました。
Up and Away workbookのP11を解きました。
Good work everyone!
Up and Away reader book 1A、P16-21を音読練習しました。
時間がある生徒は CDを使ってP1~音読練習をしてください!
わからないところはサポートタイムで一緒に練習しましょう。
夏休みの宿題に出ていた単語P6+曜日三個+月(3個)のBINGOゲームをしました。
皆頑張りました!次回はおまけで前半のまとめでやりましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 9 (3)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list.  Review all 10 words
Do BINGO game using phonics 25 words from spelling list P6 (summer HW)
This is Phonics 2, Unit 1  Do P10,11
Up and Away student book  Unit 5  What is it?     P 12, 13
Do Up and Away workbook P11
Up and Away reader book 1A Read P16-21

Have a wonderful weekend !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿