Lesson Report Primary-1 September 22nd

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, September 23, 2015. 
It's sunny today. 
Today is the last day of your vacation. Enjoy!
Picture Dictionary のTopic 10 (2) を学習しました。
This is Phonics 2のP16, 17 を完成させました。
P16はできましたか?
書けなかったところはお家でもう一度やってみましょう。
Up and Away Student Book Unit 8 I am.. I am not を学習しました。
繰り返し何度か練習してください。
Up and Away workbookのP14を解きました。
Wonderful everyone!
Up and Away reader book 1AのNEW WORDSをCDを使って学習しました。
できなかったところはもう一度お家でやってみましょう。
次回は音読練習してから音読発表をします!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 10 (2)
Sing the chant.
Say your favorite word from the list
This is Phonics 2, Unit 1  Do P16, 17
Up and Away student book  Unit 8 I am/ I am not
Do Up and Away workbook P14
Up and Away reader book  NEW WORDS 
Listen to the CD and underline the words

Enjoy your day! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿