Lesson Report Primary-2 September 11th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, September 12, 2015.  It's sunny today! 
Great weather!
Picture Dictionary Topic 37(3)を学習しました。
Oxford Discover student book P90, 91を学習しました。
Oxford Discover workbook P76, 77を完成させました。
ペアワークで音読練習をし、発表をしました。Great!
夏休みの宿題に出ていた月の名前のスペル確認のためにBingo対決をしました!
皆たくさん覚えました!Great!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Topic 37 (3)
Sing chant
Say your favorite word from the list
Oxford Discover  Student Book Unit 9 P90, 91
Oxford Discover Workbook  P76, 77 Pair work, present


Have a wonderful weekend!

Kumiko

 

 

0 件のコメント:

コメントを投稿