Lesson Report Primary-2 September 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's sunny today!  It's nice to see the sun!
Picture Dictionary Topic 38 (1)を学習しました。
新しい単語をノートに書きました。
Oxford Discover student book P94, 95 を学習しました。
今回は数や身の回りの文具の単語が出てきました。
Oxford Discover workbook P80, 81を完成させました。
Support time中にfall, winter の単語を使ってBINGOをしました。
これから秋になってこれらの言葉を発見できそうですね!
PS 9月22日(火)は休日ですが、MELスクールでは通常のレッスンがあります。お休みの生徒は必ず連絡をしてください。

<Lesson Review
Picture Dictionary Topic 38 (1
Sing chant
Write new words in notebook
Oxford Discover  Student Book Unit 9 P94, 95
Oxford Discover Workbook  P80, 81  make sentences and  present


Have a great long weekend!  Don’t forget we have classes on Tuesday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿